PRAG U JESEN

0Evo me po treći put u Pragu. I ovaj puta poslovno. Trebam obići sa poslovnim partnerima tvornicu blizu Praga. Stigli smo u nedjelju iza podne, pa nije bilo problema sa prometom. Odsjeli smo u hotelu Radisson Blue Alcron***** . Prvo razočarenje. Sobe će biti gotove tek u 15.00 Naravno da ne čekamo, ostavljamo stvari u garderobi, a hotel nas časti pićem.

Hotel je odmah pored najdužeg praškog trga Václavské náměstí, na čijem vrhu dominira monumentalna zgrada Nacionalnoga Muzeja. Grad je prepun ljudi. Turista i domaćih. Sve trgovine rade i na trgu i u glavnoj šoping ulici koja se pruža okomito na trg sa njegove druge strane. Kako se u češkoj plaća krunama mijenjamo novac u mjenjačnici. Zvanični tečaj je 1€=27,1KČ. Ali odmah slijedi prava turistička prevara. Provizija za mijenjanje je 27%. Da dobro čitate jedna trećina skoro. Ne znam što se dobije u drugim susjednim mjenjačnicama gdje piše  BEZ PROVIZIJE, ali svi u trgovinama i restoranima primaju EUR-e i mijenjaju ga po poštenom tečaju. Kako imamo vremena par sati za kratki obilazak, krećemo po prekrasnom danu pješice. Za one koji planiraju u Prag bez turističke agencije  mogu pogledati rute kojima smo išli. Inače koga zanimaju opisi Praga neka pogleda u prošlom članku ovdje. U ovom može vidjeti mnogo više slika po prekrasnom vremenu slikanim sa Nikon D3300.
Prag1 sat Prag-Hradčani sat
Odlazimo do najljepšeg trga Europe Staroměstské náměstí . Gužva i ulični zabavljači i stotine fotoaparata, koji neumorno slikaju. Sljedeće odredište Karlov Most i prekrasan pogled na Vltavu i Hradčane. Slikari, umjetnici, prodavači suvenira, razni zabavljači i turisti preplavili su most. Kušamo kobasice od uličnog prodavača, jer vremena za ručak nema, ako se želi nešto vidjeti. Biti će zato večera u nekoj od pivnica.
Sada treba se popeti na vrh brda na kome su Hradčani. Umjesto 1,5 km pješice  sjedamo na tramvaj 22 na trgu Staroměstské náměstí  i idemo  sve do trga Pohořelec. Nakon obilaska samostana Strahovské nádvoří  sjedamo u njihovu pivnicu i kušamo kako redovnici prave pivo. U pravi trenutak, jer je upravo počeo pljusak.  Nakon pola sata sunce je opet izašlo, kao da kiše nije niti bilo pa se spuštamo do dvorca i katedrale, prolazimo Zlatnom ulicom i prelazimo Vlatavu kod kazališta. Vrijeme je za kupovinu poklona i suvenira.

This entry was posted in Češka, Europa, Prag, Putovanja and tagged , , . Bookmark the permalink.